سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیست و ششم مرداد-یادآور ورود آزادگان سرافراز به ایران اسلامی+وبل

بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال 1369 و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.


 

هنگامی که دشمن بعثی به ‌اشاره و حمایت سردمداران استکبار جهانی به خیال خام خود برای ضربه زدن به نظام نوپای جمهوری اسلامی بخش‌هایی از سرزمین ما را مورد حمله قرار‌داد، خیل عظیمی از جوانان غیور برای دفاع از دین و ناموس و سرزمین خود راهی مناطق عملیاتی شدند تا مانع پیشروی دشمن پست و زبون شوند. جوانانی که هرچند سابقه نظامی نداشتند اما با ایمان و عزم راسخ توانستند حسرت دست اندازی به این آب و خاک را بر دل دشمن و حامیانش بگذارند.
سال‌های آسمانی دفاع مقدس با رشادت‌ها و جانبازی‌های جوانان این مرز و بوم برای همیشه در دل تاریخ ثبت شد تا دیگر هیچ دشمنی به خود حتی جرأت فکر کردن به حمله نظامی به این سرزمین را ندهد.
هرچند در طول سال‌های دفاع مقدس هزاران تن از بهترین جوانان این مرز و بوم خلعت شهادت پوشیدند و هزاران جوان دیگر مدال جانبازی و آزادگی در میدان نبرد حق و باطل کسب نمودند اما رشد و تعالی نهال انقلاب با آبیاری خون شهیدان و پاسداری رزمندگان دلاور امید را در دل مستضعفان جهان برای همیشه زنده نگه داشت و خواب را از چشم بدخواهان ربود.
در میان رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت عزتمندانه و بی‌نظیر آزادگان سرافراز برگ زرین و درخشانی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت. آزادگانی که در سخت‌ترین شرایط اردوگاه‌های دشمن بعثی در زیر شکنجه‌های وحشیانه خصم دون پایمردی کردند تا ثابت کنند در اسارت ظاهری نیز خود را رزمنده و مدافع نظام و انقلاب می‌دانند و الحق که این پایمردی آزادگان و سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازان کم از شهادت ندارد.
و چه زیبا این فرهنگ ناب مقاومت و ایستادگی در برابر کفر و ظلم امروز به بهترین وجه به نسل امروز جوانان این کشور به ارث رسیده است و اگر روزی آزادگان در برابر دشمن بعثی سر خم نکردند و برای همیشه ماندگار شدند و اگر روزی آزاده‌ای همچون شهید شهسواری با دست بسته در دل دشمن مرگ بر صدام گفت، امروز جوان رعنایی چون شهید مدافع حرم محسن حُجَجی در بند خبیث‌ترین دشمنان با شکوه و ایستادگی درس آزادگی و عزت به عالم می‌دهد، و به تأسی از ارباب خود سر می‌دهد اما سر خم نمی‌کند.
یاد و خاطره همه شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی که برای حفظ و تعالی نظام جمهوری اسلامی همه سرمایه خود را خالصانه نثار کردند گرامی باد.

http://kayhan.ir/fa/news/111584



      

ایران پر از محسن حُجَجی است+آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم+وبلاگ


نتیجه تصویری برای شهید محسن حججی

نتیجه تصویری برای شهید محسن حججی

***نسیم معرفت***


# شهادت مظلومانه شهید محسن حُجَجی نجف آبادی را به همه آزایخواهان و مُحبّان و عاشقان اهل بیت 
(عَلَیهِِمُ السَّلامُ) و به ملت شریف و شهید پرور ایران  و به پدر ومادر و اقوام و خانواده محترم و مُکرّمش و نیز به مردمان دیارش  تسلیت  عرض می نمایم.  شهادت ،  آرزوی نیک سیرتانی است که سَیر در سیره سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (عَلَیهِِ السَّلامُ)  دارند .

#سلام بر همه شهدای راه حق
#سلام بر ملت شهید پرور ایران
#سلام بر مردم شهید پرور اصفهان
#سلام بر مردمان شریف نجف آباد اصفهان
#سلام بر شهید محسن حُجَجی
#سلام بر اقوام و خویشان و دوستان و آشنایان این شهید عزیز
#سلام بر خانواده بزرگوار شهید مُحسن حُجَجی
#سلام بر پدر و مادر عزیزش
#سلام بر همسر و فرزند سرافرازش

# شهید محسن حُجَجی در دل های جوانانِ غَیور ایران زمین و آزادیخواهان جا دارد

#همه جای ایران ، محسن حُجَجی است

#ایران ، پر از محسن حُجَجی است .

#او زنده است

#او زنده تر خواهد شد

# داعشیانِ گرگ صفت و کوردل و کج اندیش با جدا کردن سر این شهید عزیز گمان کردند که او را از بین بردند ولی نفهمیدند و نمی فهمند که محسن حُجَجی زنده تر شد و شهادتش ، #کربلای حسینی را در ذهن ها و خاطره ها ترسیم و تجدید نمود
.
#از شهید محسن حُجَجی  بوی خوش کربلا  می آید .
.

#السلام_علیک_یا_ابا_عبدالله_الحسین_علیه_السلام

 
.
. (#
آیت الله سید اصغر سعادت میرقدیم لاهیجی )



      

شهیدمحسن حُججی+پیام سردار سلیمانی+وبلاگ روستای سادات محله بوجایه

***نسیم معرفت***

نحوه به شهادت رساندن محسن حججی / داعش چگونه محسن حججی به شهادت رساند / چگونگی شهادت محسن حججی

 

***نسیم معرفت***


**شهید محسن حُججی+پیام سردار سلیمانی ...


محسن حججی (زاده:نجف آباد - شهادت :18 مرداد 1396 مرز سوریه و عراق) فعال خیریه و از نیروهای ایرانی مدافع حرم بود که در مرداد 1396 و در عملیات علیه نیروهای داعش به اسارت داعش درآمد. خبرگزاری اسپوتینگ نیوز به نقل از رسانه‌های وابسته به داعش خبر اسارت وی را اعلام کرد.[1][2]

داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادعای به اسارت درآوردن محسن حججی را داشت، اعلام کرد که وی را به قتل رسانده است. وی دهمین عضو از لشکر زرهی 8 نجف اشرف است که طی جنگ در خاک سوریه شهید شد.

نحوه شهادت محسن حججی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی ایران واکنش هایی را برانگیخت خصوصا فضای عکس منتشر شده او لحظاتی قبل از شهادت، تداعی کننده وقایع روز عاشورا بود که یکی از باورهای دینی شیعیان است. منار صباغ مجری شبکه المنار پس از مشاهده عکس اسارت شهید به دست داعشی، در صفحه خود نوشت: "همیشه سعی می‌کردم عاشورا و ماجرای حسین شهید و شمر لعین را تخیل کنم امروز دیدم و دیگر تخیل نخواهم کرد."


پیام سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به مناسبت شهادت این شهید به شرح زیر منتشر شد:


بسم الله الرحمن الرحیم

پس از شکست های پی در پی گروه های تکفیری-وهابی وابسته به استکبار جهانی در برابر رزمندگان سلام در جبهه های مختلف، گروه ترویستی داعش مرتکبی جنایتی فجیع و غیرانسانی شد در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی گنجد.

مردم دلاور و امت حزب الله خصوصا خانواده شهید محسن حججی مطمئن باشند که فرزندان دلیر شما انتقام این اقدام ددمنشانه را با تصمیمی قاطعانه که همانا ریشه کن کردن شجره خبیثه وهابیت و تروریسم از جهان اسلام است خواهند گرفت.

این نوع جنایت ها که تاکنون هزاران مورد آن به همین شکل در عراق و سوریه بر ضد امت مسلمان اعم از شیعه و سنی به وقوع پیوسته تنها نتیجه ای که در برخواهد داشت اتحاد و آگاهی بیشتر عالم اسلامی نسبت به هویت و خباثت این خوارج زمان است و ما را در پاک کردن سرزمین اسلامی از لوث وجود آنان مصمم تر و قدرتمندتر خواهد نمود.

به حلقوم بریده این شهید عزیز راه اباعبدالله (ع) سوگند یاد می کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست.

ما از ابتدا مصمم و به دور از تردید در این راه گام برداشتیم اما ارتکاب این جنایت ها عزم و اراده ما را جزم تر و جدی تر نمود تا جای جای اراضی اسلامی را از وجود بی وجود پلیدشان تطهیر نماییم.

اینجانب به پدر، مادر، همسر و فرزند مقاوم این شهید بزرگوار که فرزندشان مانند سالار شهیدان امام حسین(ع) و با همان شیوه ظالمانه به شهادت رسید تبریک عرض می کنم زیرا نام خانواده شهید پرورتان با خاندان سید و سرور شهیدان همنام و قرین گردید و شهید شما و ما سند افتخار ایران اسلامی و سپاه ولایت است.

ایران اسلامی در راه آزادی و شریعت و برای نجات دین مبین اسلام چنین قربانیان ارزشمندی را تقدیم می کند و از خدای سبحان عاجزانه طلب می کنیم که حسن عاقبت با مرگی همچون شهید محسن حججی عزیز برای(ما) مقرر فرماید.

هَنیئاََ لَکَ وَ لَکُم وَ عَظَّمَ اللهُ اُجُورَنا وَ اُجُورَکُم

قاسم سلیمانی"

**********************************

در همین ارتباط سردار محسن رضایی نیز در صفحه شخصی اش متنی را منتشر کرد:

" با سربریدن انسان های آزاده و بزرگ، اندیشه، پیام، نام و اعتبار آنان بر جامعه بشری بیشتر و قله جلال و جاودانگی‌شان رفیع تر می‌شود. محسن حججی از « سر » گذشت، اما سرگذشت پرافتخار او در دل آزادگان جهان حک شد. انتقام او را به زودی خواهیم گرفت.

بلندا سر ما که گر غرق خونش

ببینی، نبینی تو هرگز زبونش

تناور درختی که هر چه ش ببری

فزونتر شود شاخ و برگ فزونش"



      

خدا دور نیست همین نزدیکی است+آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاه


نتیجه تصویری برای پرنده های بسیار زیبا


***نسیم معرفت***


به نام خداوند زیبا و زیبایی آفرین

با یه نگاهی به اطراف و نظری به دشت  و دَمَن و کوه و صحراء و دریا به راحتی می تونی خدا و زیبایی های او رو ببینی . خدا  دور نیست  همین نزدیکی است. به آفریده های زیبای خدا نگاه کن. به طوطی و طاووس و کبک و بلبل و قمری و ... به انواع و اقسام پرنده های شگفت انگیز با آواز های دل انگیزشون  نگاه کن . به کوه های سرسبز ، به درختان با برگ ها و میوه های گوناگونِ خوش طعم و آبشارها و رودخانه های فَرَحناک و فَرَح زا ... به دریا ها و آنچه که در آن ها است  از ماهی های کوچک  و رنگارنگ  گرفته تا  ماهی ها و موجودات  عظیمُ الجُثّه  و حیرت انگیز  نظر انداز ... همه شون با زبان خودشون تو رو به سوی معرفت خدا می خوانند و به بفرمایش سعدی عَلَیهِ الرَّحمَه :

آفرینش همه تنبیه خداوند دل است
دل ندارد که ندارد به خداوند اقرار

و نیز گوید :

برگ درختان  سبز  در  نظر هوشیار
هر ورقش دفتری است معرفت کردگار

و شاعر نَغز گوی دیگر یعنی آسف اصفهانی و یا احتمالا  ناصر خسرو گوید :


هرگیاهی که از زمین روید
وَحدَهُ   لاشَریکَ  لَه   گوید

آری

عالَم و پدیده های آن  فلشی به سمت خداست. یعنی خدا را به تو نشان می دهند  به خودت نگاه کن که  اشرف مخلوقاتی و هر آنچه که در عالَم بیرون می بینی نمونه ای از آن در تو گنجانیده شده است .  خود را دست کم نگیر .  تو یکی از پیچیده ترین  مخلوقات  عالم  می باشی .  حضرت مولا علی
(عَلَیهِِ السَّلامُ) در شعری که منسوب به اوست میفرماید: 

اَتزعَمُ  اَنَّـکَ  جِـرمٌ  صَغِیرٌ
وَ فِیکَ انْطَوَى الْعَالَمُ الْأَکْبَرُ
َ
آیا گمان می‏کنى که تو موجود کوچکى هستى در حالى‌که دنیای بزرگی در تو نهفته است؟!

و دکتر الکسیس کارل کتابی در باره انسان نوشته  و نامش را گذاشته : ( انسان موجود ناشناخته)


و پیامبر اکرم 
(صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ وَ سَلَمَ)   فرمود :


مَنْ عَرَفَ نَفْسَهُ فَقَدْ عَرَفَ رَبَّهُ.(بحارالانوار ج 2  باب 9  ص 32 )


آنکس که خود را شناخت خدایش را شناخت


در پایان شعر معروف و زیبای شاعر بلند آوازه  سعدی شیرین سخن را تقدیم می دارم که ما را به تفکر و  معرفت دعوت می کند.

آفرینش همه تنبیه  خداوند  دل است

دل ندارد که ندارد به خداوند اقرار

این همه نقش عجب بر در و دیوار وجود

هر که فکرت نکند نقش بود بر دیوار

کوه و دریا و درختان همه در تسبیح اند

نه همه مستمعی فهم کنند  این اسرار .


** آیت الله سید اصغر سعادت میرقدیم لاهیجی



      

میلاد بانوی کرامت مبارک باد+آیت الله سعادت میرقدیم لاهیجی+وبلاگ

نتیجه تصویری برای بارگاه حضرت معصومه س

***نسیم معرفت***


به نام خدا

 



 ** میلادبانوی کرامت مبارک باد

خجسته میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه  (سَلامُ اللهِ عَلَیها) را به همه محبان و عاشقان اهل بیت  (عَلَیهِِمُ السَّلامُ)  تبریک و تهنیت عرض می کنم. بانویی که شرافت قم و حوزه علمیه قم به یُمن وجودش است . بانویی که همه علماء و بزرگان در برابر عظمت و بزرگیش سر تعظیم فرود آورده و می آورند و از فیض وجودش بهره ها برده اند و می برند . از علامه شهید مطهری پرسیدند که: دلیلِ این همه تجلیل شما از علامه طباطبایی( ره) برای چیست و چرا هر وقت اسم او را می آورید، می گویید: رُوحِی فِداهُ (جانم فدایش باد) ؟ شهید مطهری در پاسخ فرمود: من فیلسوف و عارف، بسیار دیده ام و احترام من به ایشان به خاطر فیلسوف بودن ایشان نیست، بلکه از این جهت است که او عاشق و دل باخته اهل بیت   (عَلَیهِِمُ السَّلامُ)  است. علامه طباطبایی در ماه رمضان، روزه خود را با بوسه بر ضریح مقدس حضرت معصومه (عَلَیها السَّلامُ)  افطار می کرد، ابتدا پیاده به حرم مطهر، مشرّف می شد، ضریح مقدس را می بوسید، سپس به خانه می رفت و غذا میل می کرد. این ویژگی اوست که مرا به شدت شیفته ایشان نموده است .   ملا صدرای شیرازی نیز که در کَهَک قم اقامت داشت هنگامی که برخی مطالب علمی در باب فلسفه و حکمت و معارف الهی برایش دشوار می آمد و به اصطلاح مشکل علمی داشت از کَهَک قم به زیارت حضرت معصومه   (سَلامُ اللهِ عَلَیها)  مشرّف می شد و با توسل به او مشکل علمیش را حل می کرد....  در اینجا مناسب می دانم که شعر معروفی از حضرت  آیت الله وحید خراسانی در وصف بانوی کرامت حضرت معصومه (سَلامُ اللهِ عَلَیها)  را ذکر نمایم تا همه از آن بهره مند گردیم . امید است که مشمول لطف و عنایت خاصه آن حضرت قرار گیریم .


ای دختر عقل و خواهر دیـــن
وى گوهر درج  عز و  تمکین
عصمت شده پاى بند مویــــت
اى علم و  عمل مقیم  کویت
اى میوه شاخسار توحیـــــد
همشیره ماه و دخت خورشید
وى گوهر تاج آدمیــــــــت
فرخنده نگیــــن خاتمیت
شیطان بخطاب (قم) براندنـد
پس تخت ترا بقم نشاندنـد
کاین خانه بهشت وجاى حواست
ناموس خداى جایش اینجاست
اندر حرم تو عقل مات است
زین خاک که چشمه حیات است
جسمى که دراین زمین نهان است
جانى است که در تن جهان است
این ماه منیر و مهر تابان
عکسى بود از قم و خراسان
ایران شده نور بخش ارواح
مشکات صفت به این دو مصباح
از این دو حرم دلا چه پرسى
حق داند و وصف عرش و کرسى
هر کس به درت به یک امیدى است
محتاج تر از همه(وحیدى)است

سیداصغر سعادت میرقدیم لاهیجی

 

** آیت الله سید اصغر سعادت میرقدیم لاهیجی



      
   1   2      >